VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS,

CSERE, SÉRÜLT TERMÉK

Amennyiben rendelésedet hibásan adtad le, a skandi@skanditrend.hu e-mail címen vagy az oldalon feltüntetett telefonszámon még kiküldés előtt (2 napon belül) módosíthatod, vagy le tudod mondani.

A csomagod átvétele után is lehetőséged van a vásárlástól való elállásra, vagy ha a termék nem megfelelő számodra, akkor a termék kicserélését kezdeményezheted. A Skandi Trend 14 napot biztosít arra, hogy a vásárlástól elállj. 

ELÁLLÁS

A megrendelés során mint Vevő, élhetsz a 45/2014. (II/26.) Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

A rendeléstől való elállás feltételei:
Az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalanul és hibátlanul visszaküldöd nekünk – lehetőség szerint az eredeti csomagolásban (törékeny áru esetén buborékfóliás csomagolásban!).  Amennyiben a visszaküldés során – a nem megfelelő csomagolás miatt megsérül a termék, akkor ebben az esetben nincs módunkban cserélni  ill. árát visszatéríteni nem tudunk! Kérjük, hogy elállási szándékodról tájékoztass minket a skandi@skanditrend.hu email címen keresztül is a gyorsabb ügyintézés érdekében.

Elállás esetén az alábbi nyomtatványt töltsd ki és a termékkel valamint a kiküldött számla másolatával együtt küldd vissza a következő címre! (Skandi Trend Kft. 2040 Budaörs, Hegyalja u. 16.)

Nyomtatvány letöltése itt!

Mint vevő, viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (azaz a visszaküldés postaköltségét).
A postán vagy futárszolgálaton keresztül visszaküldött árut ellenőrizzük – és a fenti feltételek teljesülése esetén - az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 10 banki napon belül átutaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.

Lehetőséged van a terméket személyesen is visszahozni budaörsi üzletünkbe a nyitvatartási időben: Skandi Trend üzlet, Budaörs,  Hegyalja u. 16.

Az elállási jog nem érvényesíthető romlandó ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ezeknél a termékeknél csak akkor él az elállási jog, ha annak csomagolása bontatlan, érintetlen. 

CSERE

Ha a megrendelt termék nem megfelelő, a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül kezdeményezheted a termék cseréjét.

Csere esetén kérjük, hogy az alábbi nyomtatványt töltsd ki és küldd el nekünk a termékkel együtt a nyomtatványon megjelölt címre.

Nyomtatvány letöltése itt!

Termék cseréje esetén a visszáru-nyomtatvány alján lévő táblázatba írd be a cserébe kért termék nevét, méretét és színét. Kérünk, hogy az eredeti számlát mindig küldd vissza a kicserélni kívánt áruval együtt. Csere esetén az áru visszaküldésénél felmerülő költség, azaz a visszaküldés postaköltsége a Vásárlót terheli. Amennyiben a webáruház hibájából rossz terméket kaptál – természetesen mi vállaljuk a visszárú oda-vissza költségét. Abban az esetben viszont, ha a csere személyes okból indokolt, akkor a visszárú teljes költsége Téged terhel. 

Abban az esetben, ha az általad megjelölt cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát 10 banki napon belül átutaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Kérjük a terméket használatlanul, minden esetben az eredeti csomagolásban – légbuborékos fóliában -  sérülés mentes csomagolásban küldd vissza.
Amennyiben a termékeket személyesen szeretnéd cserélni – ezt a budaörsi boltunkban tudod megtenni nyitvatartási időben – Skandi Trend üzlet, Budaörs,  Hegyalja u. 16.

Az csere jog nem érvényesíthető romlandó ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ezeknél a termékeknél csak akkor él az elállási jog, ha annak csomagolása bontatlan, érintetlen. 

 

SÉRÜLTEN ÉRKEZETT TERMÉKEK

Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a törékeny termékeket duplán, légbuborékos fóliába csomagoljuk.

Ha ennek ellenére mégis sérülten érkeznek meg hozzád a termékek, kérjük, hogy jelezd felénk a problémát a skandi@skanditrend.hu email címen!

Amire szükségünk van a gyors ügyintézéshez: rendelésszám, a sérült vagy törött termékek megnevezése és darabszáma, és fotók a sérült termékekről. 
Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) őrizd meg és a bejelentést azonnal tedd meg – e-mailon: skandi@skanditrend.hu  A futárszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, de a teljes kivizsgáláshoz szükségünk lehet kárszemlére is. A bejelentést az átvételt követő három munkanapon belül kell megtenned, ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv.

Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük számodra. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk.