VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS,
CSERE, SÉRÜLT TERMÉK
.
Amennyiben rendelésedet hibásan adtad le, a skandi@skanditrend.hu e-mail címen vagy az oldalon feltüntetett telefonszámon még kiküldés előtt (2 napon belül) módosíthatod, vagy le tudod mondani.
A csomagod átvétele után is lehetőséged van a vásárlástól való elállásra, vagy ha a termék nem megfelelő számodra, akkor a termék kicserélését kezdeményezheted. A Skandi Trend 14 napot biztosít arra, hogy a vásárlástól elállj.
.
ELÁLLÁS
A megrendelés során mint Vevő, élhetsz a 45/2014. (II/26.) Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
A rendeléstől való elállás feltételei:
Az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalanul és hibátlanul visszaküldöd nekünk – lehetőség szerint az eredeti csomagolásban (törékeny áru esetén buborékfóliás csomagolásban!). Amennyiben a visszaküldés során – a nem megfelelő csomagolás miatt megsérül a termék, akkor ebben az esetben nincs módunkban cserélni ill. árát visszatéríteni nem tudunk! Kérjük, hogy elállási szándékodról tájékoztass minket a skandi@skanditrend.hu email címen keresztül is a gyorsabb ügyintézés érdekében. Amennyiben a termék sérülten érkezett meg hozzád - azt a csomag átvételétől számítva 48 órán belül jelezned kell a webáruház felé a skandi@skanditrend.hu e-mail címen. A szállítás során keletkezett sérülésről és a csomagolásról készült fotókat is mellékelned kell az e-mailban. Sérült termék esetén csak abban az esetben tudunk visszafizetést biztosítani, ha a sérülés tényéről értesíted a webáruházat a csomag átvétele után 48 órával.
Ha a megrendelt termék nem megfelelő, a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól. Elállás esetén az áru visszaküldésénél felmerülő költség, azaz a visszaküldés postaköltsége a Vásárlót terheli. Kivéve abban az esetben, ha a webáruház nem azt a terméket küldte el, amit megrendeltél. Ebben az esetben a Skandi Trend webáruház viseli a visszaküldés költségét. (Tehát amennyiben nem tetszik a termék színe, mégsem jó a termék mérete, nem tetszik maga a termék – akkor a visszaküldés költsége a vásárlót terheli!)
Elállás esetén az alábbi nyomtatványt töltsd ki és a termékkel valamint a kiküldött számla másolatával együtt küldd vissza a következő címre! (Skandi Trend Kft. 2040 Budaörs, Hegyalja u. 16.)
.
.
Mint vevő, viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (azaz a visszaküldés postaköltségét).
A postán vagy futárszolgálaton keresztül visszaküldött árut ellenőrizzük – és a fenti feltételek teljesülése esetén - az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 10 banki napon belül átutaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Lehetőséged van a terméket személyesen is visszahozni budaörsi üzletünkbe a nyitvatartási időben: Skandi Trend üzlet, Budaörs, Hegyalja u. 16.
Az elállási jog nem érvényesíthető romlandó ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ezeknél a termékeknél csak akkor él az elállási jog, ha annak csomagolása bontatlan, érintetlen.
.
.
CSERE
Ha a megrendelt termék nem megfelelő, a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül kezdeményezheted a termék cseréjét.
Csere esetén kérjük, hogy az alábbi nyomtatványt töltsd ki és küldd el nekünk a termékkel együtt a nyomtatványon megjelölt címre.
.
.
Termék cseréje esetén a visszáru-nyomtatvány alján lévő táblázatba írd be a cserébe kért termék nevét, méretét és színét. Kérünk, hogy az eredeti számlát mindig küldd vissza a kicserélni kívánt áruval együtt. Csere esetén az áru visszaküldésénél felmerülő költség, azaz a visszaküldés postaköltsége a Vásárlót terheli. Amennyiben a webáruház hibájából rossz terméket kaptál – természetesen mi vállaljuk a visszárú oda-vissza költségét. Abban az esetben viszont, ha a csere személyes okból indokolt, akkor a visszárú teljes költsége Téged terhel.
Abban az esetben, ha az általad megjelölt cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát 10 banki napon belül átutaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Kérjük a terméket használatlanul, minden esetben az eredeti csomagolásban – légbuborékos fóliában - sérülés mentes csomagolásban küldd vissza.
Amennyiben a termékeket személyesen szeretnéd cserélni – ezt a budaörsi boltunkban tudod megtenni nyitvatartási időben – Skandi Trend üzlet, Budaörs, Hegyalja u. 16.
Az csere jog nem érvényesíthető romlandó ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ezeknél a termékeknél csak akkor él az elállási jog, ha annak csomagolása bontatlan, érintetlen.
SÉRÜLTEN ÉRKEZETT TERMÉKEK
Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a törékeny termékeket duplán, légbuborékos fóliába csomagoljuk.
Ha ennek ellenére mégis sérülten érkeznek meg hozzád a termékek, kérjük, hogy jelezd felénk a problémát a skandi@skanditrend.hu email címen - a csomag átvételét követő 48 órán belül!
Amire szükségünk van a gyors ügyintézéshez: rendelésszám, a sérült vagy törött termékek megnevezése és darabszáma, és fotók a sérült termékről ill. a csomagolásról.
Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) őrizd meg és a bejelentést 48 órán belül tedd meg – e-mailon: skandi@skanditrend.hu A futárszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, ezért nagyon fontos, hogy a sérült termékről ill. a csomagolásról is több fotót készíts és küldd el nekünk a skandi@skanditrend.hu email címre. A bejelentést az átvételt követő 48 órán belül (2 munkanap) kell megtenned, akkor ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv.
A rövid 48 órás határidőre azért van szükség - mert a szállító cég felé nekünk az átvételt követő 48 órán belül le kell adnunk a kárbejelentést. Amennyiben kifutunk a 72 órás lejelentési határidőből a szállító cég nem fog a kárbejelentéssel foglalkozni.
Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk. Amennyiben a sérült termékről 48 órán belül megérkezik hozzánk a kárbejelentés és a fotódokumentáció a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük számodra. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk. Ha a sérülés tényéről 48 óra elteltével kapjuk csak meg az információt és a fotókat, akkor nem tudjuk garantálni a cserét, és a pénz visszafizetését.