Gyakori kérdések

.

.

Hol található a Skandi Trend webáruház? Honnan szállítják az árut?

.

A Skandi Trend webáruház Budaörsön található az Odvas-hegyen.

.

            Skandi Trend

2040 Budaörs

Hegyalja u. 16.

Magyarország

.

Rendelhetek-e Skandi Trend ajándékutalványt online?

A Skandi Trend Ajándékutalványok online és papírformában is elérhetőek. Az online ajándékutalványok esetén megrendelés után egy kuponkódot generálunk, amit e-mailban küldünk el a vevőnek. A kuponkóddal – a megrendelés értékében tud a megajándékozott a webáruházban vásárolni. A kuponkódot a kosárban a fizetés előtt kell beírni a kedvezmények mezőbe, ahol kapott kódot aktiválva a rendszer levonja a megfelelő összeget a vásárlás végösszegéből. A hagyományos ajándékutalványt megrendelés után akár levélben is ki tudjuk küldeni. Mindkét ajándékutalványt be lehet váltani a budaörsi boltunkban is.

.

Az -5%-os regisztrációs kedvezményt hogyan tudom érvényesíteni?

Az -5%-os regisztrációs kedvezmény a regisztráció után, már a legelső belépésnél aktiválódik. A sikeres regisztrálás és belépés után már az -5%-os kedvezménnyel csökkentett árakat lehet látni a weboldalon. Az -5%-os kedvezmény minden belépés után aktiválódik és minden rendelésnél érvényes, amit a vevő a rendszerbe való belépés után ad le. Az -5%-os regisztrációs kedvezmény más akcióval nem vonható össze.

.

Elfelejtettem a jelszavamat! Mit tegyek?

A belépés-re kattintva – Írd be a regisztráláskor megadott email címedet és kattints az „Elfelejtetted a jelszavad” szövegre. A rendszer automatikusan küld egy üzenetet a korábban megadott email címre – ahol elolvashatod a további teendőket!

.

A regisztrálásnál nem enged tovább a rendszer. Mit tegyek?

Ellenőrizd le, hogy beírtál-e minden fontos adatot. A neved és a címed mellett kötelező megadni a telefonszámot és az email címet is! Ezekre az adatokra a csomagok kiszállítása miatt – a futárszolgálatnak is szüksége van. Ha így is problémába ütközöl hívj minket fel a 06/70 511 6631 vagy a 06/30 2310916-os telefonszámon vagy írj üzenetet és mi visszahívunk!

Nem kaptam visszaigazoló email a rendelésemről! A banki átutalást választottam és nem tudom, hova kell utalnom!

Előfordulhat, hogy a visszaigazoló email a Spam mappába került a leveleződbe! Ha ott sem találod, akkor a következő adatokat kell beírnod:

Banki átutalás esetén a következő adatokat add meg:

Számlatulajdonos: SKANDI Trend Kft.

Számla adatok: 10918001-00000080-27660005

Bank: UniCredit Bank

Az utalás megjegyzésébe, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját. 

Rendelésed részleteit megtekintheted áruházunkba bejelentkezve a fiókod alatt is!

Módosíthatom a megrendelésemet, miután leadtam?.

Változtatásokat akkor lehet végrehajtani, ha időben értesítést kapunk erről. Kérjük, írjon egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a következő címre: skandi@skanditrend.hu  amely tartalmazza a megrendelés számát a tárgy mezőben. Ha szeretne tételeket hozzáadni vagy kivenni a megrendeléséből, kérjük, írja meg nekünk a megfelelő termékszámokat, amelyeket hozzá szeretne adni vagy eltávolítani a rendeléséből.

.

Megrendelésem mikor kerül kiszállításra?

A Skandi Trend webáruházban megtalálható termékek mind raktárunkban vannak. A rendeléseket a beérkezési sorrendben dolgozzuk fel. A szállítás átlagosan 3-5 nap. A banki átutalásos és PayPal-os rendelések esetén a vételár megérkezése után tudjuk feladni a csomagot.

.

Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Meggondoltad magad, vagy rossz terméket rendeltél? Semmi gond! Amíg a megrendelés nincs becsomagolva, lehetőséged van lemondani a megrendelést. Csak írj egy e-mailt a megrendelés számával együtt a következő címre: skandi@skanditrend.hu és mi hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.

.

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?

A rendelését több módon is ki tudod fizetni. Lehetőség van átutalásra, PayPal-os fizetésre és utánvétes rendelésre is.  A banki átutalásos és PayPal-os rendelések esetén a vételár megérkezése után tudjuk elkezdeni a rendelés feldolgozását.  

.

Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?

Webáruházunk a megrendelést követően rögtön küld egy rendelési visszaigazolást. Ebben a levélben megtalálod a megrendelt termékek nevét, számát és árát, ezenkívül a banki átutaláshoz szükséges adatokat. A rendelés feldolgozása, becsomagolása után egy email-t küldünk ki arról, hogy a terméket átadtuk a futárnak. A futárszolgálat a kiszállítás napján szintén küld egy email-t Neked a megadott email címre. A csomag kézbesítése előtt a futárok telefonon is tájékoztatnak majd a csomag érkezéséről.  

Ha bármilyen kérdésed van a megrendeléssel ill. a szállítással kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba  velünk a következő címen: skandi@skanditrend.hu  vagy hívj Minket fel a 06/70 511 6631 vagy a 06/30 2310916-os telefonszámon ill. hagyj üzenetet és mi visszahívunk!

Email esetén ne felejtse el megadni a megrendelésszámot a tárgy mezőben.

.

Mi a teendő, ha sérült árut kaptam:

Kérjük, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a következő címre: skandi@skanditrend.hu

A következő linken részletesen olvashatsz a Sérült és Visszárús termékekről.

.

Mi van, ha úgy döntök, hogy visszaküldöm a megrendelésemet vagy a megrendelés egy részét, hogy visszatérítést kapjak?

Ha úgy döntesz, hogy megrendelésed vagy annak egy részét visszaküldöd nekünk, mert nem tetszik az árucikk, vagy meggondoltad magát, kérjük, küldd a termékeket a következő címre:

.

            Skandi Trend

2040 Budaörs

Hegyalja u. 16.

Magyarország

.

Kérjük, nagyon ügyelj arra, hogy gondosan csomagold be a termékeket, lehetőleg az eredeti csomagolásában. Amennyiben hiánytalanul és sértetlenül megérkeztek hozzánk a termékek, a visszaküldött cikkekért visszatérítést küldünk átutalással vagy PayPal-on - attól függően, hogy hogyan fizettél a megrendelésért.

.

Az elállásról és a visszárúról itt olvashatsz bővebben!